Zelda møter Dark Souls i Little Devil Inside

Ambisiøst eventyrspel vil setje fokus på alle delar av ein eventyrars liv.

Neostream

Det manglar ikkje på ambisiøse utviklarar som lovar gull og grøne skogar når dei tyr til Kickstarter for å finansiere draumane sine. Eit av dei mest spanande akkurat no er eventyrspelet Little Devil Inside. Her skal du ikkje berre leggje ut på tokt for å ta diverse monster av dage, men òg ta føre deg andre bitar av livet til ein eventyrar.

I Little Devil Inside spelar du ein eventyrar som jobbar for ein rik professor som studerer uvanlege fenomen og aktivitetar for å utvikle ny teknologi. Din jobb blir å leggje ut på farlege oppdrag for å finne informasjon eller gjenstandar professoren kan bruke i arbeidet sitt.

Farlege beist luskar i skogane.

Dette betyr sjølvsagt at kamp blir eit viktig element i spelet, men utviklarane legg stor vekt på at dette berre er ein del av spelet. Etter ein ekspedisjon reiser du tilbake til heimstaden din, får kvilt ut, og må planleggje neste reise. Ting som vêrforhold og detaljar om regionen blir viktige for å velje riktig utstyr for ei reise.

Som ei lang reise

Utviklarane fortel vidare at eit av måla med spelet er at det heile skal vere som ei lang reise. Du får ta del i alle delar av denne. Når du skal til ein stad langt borte vil du kanskje setje deg i eit køyrety eller eit tog, og på reisa til destinasjonen din kan ting skje. Du kan møte på folk som sender deg ut på nye eventyr, eller du kan bli angripen, noko som vil tvinge deg til å avbryte reisa til trugselen er handtert.

Sjølv heltar må kvile.

Kampane i spelet skal vere dynamiske i den forstand at spelet vil tilpasse seg om du møter ein eller fleire fiendar, samt kampanimasjonar som tilpassar seg situasjonen.

Ved sidan av å by på eit interessant spelmekanisk konsept, byr Little Devil Inside på ein særeigen visuell stil med stiliserte og til dels geometriske figurar.

Little Devil Inside har vore på Kickstarter i over ein månad no, og har nett nådd målet sitt på 250 000 australske dollar, med under tre dagar igjen av kampanjen. Når det blir ferdig er målet å lansere det på Steam, PlayStation 4 og Xbox One. Samlar dei inn nok pengar vil dei òg lage ein Wii U-versjon.

Nedanfor kan du sjå ein tidleg video av korleis kampane vil bli.

Ledige stillinger
Produktingeniør
Søknadsfrist:
Løpende
Tekniker på Livredningsutstyr
Søknadsfrist:
Løpende
Head of Workshop
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Servicerådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Bruktbilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Lead Mainframe Specialist – zHardware Systems (HMC/HCD)
Søknadsfrist:
Løpende
Data Platform Developer
Søknadsfrist:
Løpende
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
Automasjon commission Engineers / Teknikere
Søknadsfrist:
Løpende
Salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Bilmekaniker
Søknadsfrist:
Løpende
Reisende salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (22%)
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne utviklere
Søknadsfrist:
Løpende
DevOps Engineer
Søknadsfrist:
Løpende
Restaurantmedarbeidere
Søknadsfrist:
Løpende
Nybilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (30-70%)
Søknadsfrist:
Løpende
Prosjektleder
Søknadsfrist:
Løpende
Bilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne Data Engineers
Søknadsfrist:
Løpende
Dataspelrådgivar (vikariat)
Søknadsfrist:
10.04.2025
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Selger i Face2face Creatives
Søknadsfrist:
Løpende
Produksjonsmedarbeider / Tekniker
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Systems Consultant – Virtualization
Søknadsfrist:
Løpende
Produktingeniør
Søknadsfrist:
Løpende
Tekniker på Livredningsutstyr
Søknadsfrist:
Løpende
Head of Workshop
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Servicerådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Bruktbilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Lead Mainframe Specialist – zHardware Systems (HMC/HCD)
Søknadsfrist:
Løpende

Kommentarer (6)

Logg inn for å delta i diskusjonen.
Tråd
Johste
10 år siden

Hvorfor sammenligner du spillet med dark souls?

Linoran85
10 år siden

Så stilig ut, men de fiendene der virket helt useless.

Maggot_FF
10 år siden

Hvorfor sammenligner du spillet med dark souls?

 

Trolig bare kopiert rett fra eurogamer.net.

 

http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-22-little-devil-inside-merges-wind-waker-with-bloodborne?utm_source=eurogamer&utm_medium=in-article-promo

 

Virker som de "henter mye inspirasjon" derfra med jevne mellomrom.

Millha
10 år siden

Liker tanken. Grafikken og stilen var kul. Men kickstarter valgene, var smulen dyre syntes jeg. Har lært at Kickstarter er som å kaste terning. Vet aldri hva man får.

SupplyApollo
10 år siden

Liker tanken. Grafikken og stilen var kul. Men kickstarter valgene, var smulen dyre syntes jeg. Har lært at Kickstarter er som å kaste terning. Vet aldri hva man får.

 

Yeah.. Du Kickstarter en tanke om ting, og er aldri sikker på hvordan produktet blir til slutt.

 

Dette spillet så ut som min kombinasjon av animasjoner/sjarm/konsept, så måtte backes!

Siste fra forsiden