Feature

Horizon Forbidden West – PC

Slåande vakkert actioneventyr er blitt endå betre

Sony-spelet er ute på PC, og utviklarane har gjort ein knalljobb.

Mikkjell Lønning/Gamer.no

Det er no to år sidan Horizon Forbidden West kom ut på PlayStation, og denne veka kan du endeleg utforske grøne åsar, skoddefylte dalar og snøkledde fjell som Aloy på PC.

Nixxes Software står for adaptasjonen. Dei har fått eit godt rykte på seg etter gode PC-versjonar av Spider-Man-spela og Ratchet & Clank: Rift Apart, og nye Horizon Forbidden West er ikkje noko unntak.

Dette er ein svært kompetent gjennomført PC-versjon. Me har dukka ned i dei ulike tekniske aspekta av spelet, så følg med.

Fiffig meny

Innstillingsmenyen er ofte ein treffande indikator på kvaliteten av ei PC-utgåve. Nixxes lar spelaren endre grafikkinnstillingar samtidig som du ser kva som skjer i spelet, slik at endringane er synlege.

Det er eit godt teikn.

Spelaren har mykje å leike seg med i menyen, og ein får dei obligatoriske innslaga som synsvinkeljustering, ulike typar kantutjamning og tilgang til oppskaleringsteknologiar som DLSS, FSR og XeSS.

PRAKTISK: Dei fleste innstillingane kan du kjapt endre før du startar spelet.
Mikkjell Lønning/Gamer.no
Vis mer

Morosamt nok er det mogleg å tvinge breie sideforhold som 32:9 og 21:9 på ein vanleg 16:9-skjerm, som er ganske sjeldan kost.

Du kan berre endre oppdateringsfrekvens viss du set spelet i modusen for eksklusiv fullskjerm, ikkje fullskjerm. Sistnemnde er i praksis det som vanlegvis heiter «borderless fullscreen».

Eit minus, når ein først har eit så visuelt slåande spel, er at utviklaren ikkje har fått på plass strålesporing. Det ville løfta opplevinga eit lite hakk til.

Menyen for HUD-en i spelet er det store høgdepunktet, der ein kan skreddarsy kvar minste detalj. Det likar me.

Små forskjellar

Det er seks ulike førehandsvalde grafikkinnstillingsnivå. Forskjellen mellom Very High og High er liten, både med tanke på biletefrekvens og visuell kvalitet.

Me vil anbefale å skru opp synsvinkelen til maks med ein gong, for det er ein av PC-versjonens fremste styrkar samanlikna med konsoll.

Effekten på biletefrekvens er tilnærma null.

VAKKERT: Horizon Forbidden West har mange utsikter som kan ta pusten frå deg. Med ein kraftig datamaskin ser desse endå betre ut enn på konsoll.
Mikkjell Lønning/Gamer.no
Vis mer

DLAA er den beste kantutjamninga med Nvidia-skjermkort, men eg brukte TAA gjennom mesteparten av spelet. Det gir eit par FPS ekstra.

Det ser ikkje ut som det er noko enkeltinnstilling som brukar uproporsjonelt mykje ressursar av datamaskinen, men du merkar liten visuell skilnad om du tar skuggekvalitet eller detaljnivå eit hakk ned, i alle fall ikkje i farta.

Dei vanlege styrkane

Det ser heller ikkje ut til å vere dei heilt store forskjellane mellom PC-utgåva og PlayStation 5-versjonen.

Testrigg

  • Prosessor: Intel Core i9-13900k
  • Kjølar: Asus Rog Strix LC II 360mm
  • Hovudkort: Asus Rog Maximus Z790 Hero
  • Lagring: Kioxia Exceria Pro 2 TB / W_D Black SN850X 2 TB / Kingston Fury Renegade 2 TB
  • Straumforsyning: Asus Rog Thor 1200W Platinum II
  • Kabinett: NZXT H7 Elite
  • Operativsystem: Windows 11 Pro

Synsvinkel, ulåst biletefrekvens og oppskaleringstekonologiane er det store trekkplasteret på PC. Det gjeld stort sett alle konsoll-adaptasjonar.

PlayStation 5-spelet er låst til 30 FPS på maks kvalitet, og det å springe rundt med over 60 bilete i sekundet i 4K, kjenst enormt mykje betre ut.

Litt kjapp benchmarking viser at Nixxes tilsynelatande har gjort godt handverk med optimaliseringsarbeidet.

Me kosta støvet av RTX 3060 for å teste, som ifølgje Steam framleis er det mest brukte skjermkortet blant spelarar. RTX 4090 står i testriggen vår til vanleg, og er marknadens kraftigaste skjermkort.

RTX 4090 (Very high)Gjennomsnitt FPS1% minste-FPS gjennomsnitt
1920x108012485
2560x144010877
3840x21607559

Testen vår er gjennomført i eit av dei mest krevjande områda i første halvdel av spelet. Snittet ligg noko høgare i regionen rundt Meridian og grensa til Forbidden West.

Me har køyrt ein benchmark både gjennom ein by og ute i ope landskap. Biletefrekvensen er klart lågare når spelet teiknar fleire figurar på ein gong, og då spesielt i byane.

Me ser at RTX 4090 framleis leverer over 60 i nye spel, men her likte eg meg best på 1440p-skjermen min. Ein må ned på medium-nivået for grafikkinnstillingane før 4K-biletefrekvensen har skikkeleg flyt.

RTX 4090Gjennomsnitt FPS1% minste-FPS gjennomsnitt
Very High (4K)7559
High (4K)7760
Medium (4K)9470
Low (4K)10275
Very low (4K)10780

Spelet ser framleis svært lekkert ut sjølv nede på «medium»-nivå, og det er der ein ser biletefrekvensen verkeleg auke. «Low» går greitt, mens «Very Low» er Nintendo Switch-nivå.

RTX 3060 12 GB (Very high)Gjennomsnitt FPS1% minste-FPS gjennomsnitt
1920x10805540
2560x14404232
3840x21602522

Den gamle travaren RTX 3060 klarar ikkje 60 bilete i sekundet i 1080p. Spelet køyrer fint i medium og nedover, men skjermkortet begynner å vise alderen sin no.

STOR DETALJRIKDOM: Teksturarbeidet i Horizon Forbidden West er svært imponerande. Det kjem aller best fram i filmsekvensane.
Mikkjell Lønning/Gamer.no
Vis mer

Eg tippar skjermkort med mindre videominne vil slite meir. Då kan det vere lurt å skru ned detaljnivå og teksturkvaliteten.

Dynamisk oppløysing og DLSS kan løfte skjermkortet over 60 igjen. DLSS Quality gjer som vanleg ein glimrande jobb, men sjølv Balanced ser pent ut. Frame generation hjelper deg om du vil ha endå meir.

Konklusjon

Nixxes har levert ei jamt over strålande PC-oppleving. Det står i sterk kontrast til korleis mange spelarar har det i Dragon's Dogma 2 i skrivande stund, som så langt har blitt slakta på PC.

Horizon Forbidden West har dei fleste innstillingsvala me vil ha, det køyrer stabilt trass i den vakre grafikken og det med ei stort sett krasje- og feilfri oppleving.

Det er rett og slett lite å klage på.

Ledige stillinger
Bilmekaniker
Søknadsfrist:
Løpende
Salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Bilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Produktingeniør
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (30-70%)
Søknadsfrist:
Løpende
Data Platform Developer
Søknadsfrist:
Løpende
Tekniker på Livredningsutstyr
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne utviklere
Søknadsfrist:
Løpende
Prosjektleder
Søknadsfrist:
Løpende
Automasjon commission Engineers / Teknikere
Søknadsfrist:
Løpende
Produksjonsmedarbeider / Tekniker
Søknadsfrist:
Løpende
Systems Consultant – Virtualization
Søknadsfrist:
Løpende
Selger i Face2face Creatives
Søknadsfrist:
Løpende
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
DevOps Engineer
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Bruktbilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Lead Mainframe Specialist – zHardware Systems (HMC/HCD)
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Restaurantmedarbeidere
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne Data Engineers
Søknadsfrist:
Løpende
Nybilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Head of Workshop
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (22%)
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
IT Engineer – Cegal
Søknadsfrist:
31.03.2025
Servicerådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Bilmekaniker
Søknadsfrist:
Løpende
Salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Bilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Produktingeniør
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (30-70%)
Søknadsfrist:
Løpende
Data Platform Developer
Søknadsfrist:
Løpende
Tekniker på Livredningsutstyr
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne utviklere
Søknadsfrist:
Løpende

Kommentarer (4)

Logg inn for å delta i diskusjonen.
Tråd
Medlem-544648
ett år siden

Er sikker helt rå grafikk på pc når man vet hvor lekkert det er på en skarve ps5.

Gjest Slettet-23ll7q82UE
ett år siden
takk og pris god google translate
Tåka
ett år siden
At det ikke er strålesporing er en nedtur? Tror ikke mange bryr seg om det etter å ha sett det 1 gang så er det ingen som bryr seg om det er vel selve spillingen som oppsluker en, er i verfall slik for meg jeg bryr meg heller ikke no særlig om det er så perfekt grafikk egentlig bare spillet er bra, og det er det siden jeg har spilt igjennom det på PS 5.
alike
ett år siden
Guybrush 3pwood skrev (På 22.3.2024 den 9:55 PM):

Er sikker helt rå grafikk på pc når man vet hvor lekkert det er på en skarve ps5.

Grafikken har fått en mindre oppdatering, men ikke noe banebrytende. Måle var heller ikke å gjøre store oppgraderinger på grafikken.

Siste fra forsiden