Omfattende GTA på DS

Ikke for de små

Ferske detaljer om Grand Theft Auto: Chinatown Wars er offentliggjort.

Det nyeste nummeret av det amerikanske spillmagasinet Nintendo Power har nye detaljer om Rockstars første spill til Nintendo DS, og en bruker på Neogaf-forumet har nå delt informasjonene med resten av verden.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars tar oss nok en gang med til Liberty City, og mye av byen skal faktisk være inkludert i spillet, dog med litt annen struktur en tidligere. Det er også inkludert en dag-og nattsyklus, samt væreffekter i sanntid.

Perspektivet er isometrisk, og grafikken skal være i cel-stil, noe som antagelig vil gi det hele et mer tegneserielignende preg. Trass i stilen skal historien ikke tones ned, og vi loves en tøff krimsaga som ikke er særlig barnevennlig.

Det er ikke så mye som nevnes om våpenarsenalet i spillet, men gamle GTA-favoritter som flammekastere og digre maskingevær skal være inkludert. For å sikte med våpnene bruker du enten styreknappene eller låser deg automatisk på et mål med R-knappen.

Oppdragene skal være designet for korte perioder med spilling og vil ikke ta så veldig lang tid å gjennomføre. Hvis du mislykkes med et oppdrag får du også muligheten til å hoppe rett inn i det igjen uten å måtte reise hele veien tilbake.

De populære radiostasjonene er med, men denne gangen blir det mindre prat og for det meste instrumental musikk.

Chinatown Wars får også nettfunksjoner. Nøyaktig hvordan de kommer til å bli vil RockStar foreløpig ikke avsløre, men du skal blant annet kunne laste opp dine gangsterstatistikker til Rockstar Social Club-siden.

Det er foreløpig usikkert når Grand Theft Auto: Chinatown Wars blir å finne i butikkhyllene, men det ser ut til at det blir en gang mellom november og februar.

Ledige stillinger
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
DevOps Engineer
Søknadsfrist:
Løpende
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
Salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne utviklere
Søknadsfrist:
Løpende
Selger i Face2face Creatives
Søknadsfrist:
Løpende
Head of Workshop
Søknadsfrist:
Løpende
Nybilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Produksjonsmedarbeider / Tekniker
Søknadsfrist:
Løpende
Lead Mainframe Specialist – zHardware Systems (HMC/HCD)
Søknadsfrist:
Løpende
Restaurantmedarbeidere
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (30-70%)
Søknadsfrist:
Løpende
Produktingeniør
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (22%)
Søknadsfrist:
Løpende
Bruktbilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Reisende salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Data Platform Developer
Søknadsfrist:
Løpende
Bilmekaniker
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne Data Engineers
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Dataspelrådgivar (vikariat)
Søknadsfrist:
10.04.2025
Bilselger
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Systems Consultant – Virtualization
Søknadsfrist:
Løpende
Tekniker på Livredningsutstyr
Søknadsfrist:
Løpende
Prosjektleder
Søknadsfrist:
Løpende
Servicerådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Automasjon commission Engineers / Teknikere
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
DevOps Engineer
Søknadsfrist:
Løpende
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
Salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne utviklere
Søknadsfrist:
Løpende
Selger i Face2face Creatives
Søknadsfrist:
Løpende
Head of Workshop
Søknadsfrist:
Løpende
Nybilselger
Søknadsfrist:
Løpende

Kommentarer (6)

Logg inn for å delta i diskusjonen.
Tråd
kilik
17 år siden

Isometrisk og cel-shadet virker spennende. Kanskje de har tatt inspirasjon fra Zelda: Phantom Hourglass på det punktet.

svenka
17 år siden

Dette kan faktisk bli bra :)

kilik
17 år siden

img0273my9.th.jpg img0274sl3.th.jpg img0276nl7.th.jpg

 

img0279le8.th.jpg img0281lt6.th.jpg

Kiruk
17 år siden

Det der så fantastisk bra ut! :D

hugRmunR
17 år siden

Nesten litt nostalgisk å se det fra den vinkelen ^^

Siste fra forsiden