Elden Ring: Shadow of the Erdtree

Elden Ring-oppdatering gjør utvidelsen litt mer overkommelig for de som vil

Bandai Namco

Lanseringen av Elden Rings første og eneste utvidelse har skapt stor debatt om vanskelighetsgrad. Mange mener at Shadow of the Erdtree rett og slett er for vanskelig, og nå har utvikler FromSoftware kommet med en liten justering for de som sliter.

Den nyeste oppdateringen for Elden Ring – Calibration Update 1.12.2 – endrer litt på hvordan Scadutree Blessing fungerer i utvidelsen. Denne velsignelsen ble introdusert som en valgfri del av Shadow of the Erdtree-opplevelsen, og lar spillere sanke Scadutree Fragments som brukes ved et Site of Grace for å gjøre figuren sin sterkere.

Til å begynne med er Scadutree Blessing nå mer effektiv, slik at spillere innledningsvis både slår hardere og tåler mer juling. Etter hvert blir hver oppgradering gradvis mindre effektiv. Det siste nivået er også justert litt opp, sammenlignet med hvordan det var ved utvidelsens lansering.

Videre har utvikleren funnet en en feil knyttet til strålesporing på PC-versjonen. Flere har klaget på ytelsen i Shadow of the Erdtree, og ifølge FromSoft kan dette være knyttet til at strålesporing automatisk har blitt slått på. Ved å gå inn i spillmenyen og skru denne av igjen, skal bildefrekvensen bli mer stabil.

Ytterligere justeringer til spillbalansen og fiksing av feil vil introduseres i en fremtidig oppdatering. Når denne kommer og hvilke justeringer det er snakk om er foreløpig ikke bekreftet.

Shadow of the Erdtree fikk full pott i vår anmeldelse.
Les vår vurdering av Elden Ring-utvidelsen »

Ledige stillinger
DevOps Engineer
Søknadsfrist:
Løpende
Nybilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Data Platform Developer
Søknadsfrist:
Løpende
Prosjektleder
Søknadsfrist:
Løpende
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
Bruktbilselger
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (22%)
Søknadsfrist:
Løpende
Systems Consultant – Virtualization
Søknadsfrist:
Løpende
Servicerådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne Data Engineers
Søknadsfrist:
Løpende
Head of Workshop
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Lead Mainframe Specialist – zHardware Systems (HMC/HCD)
Søknadsfrist:
Løpende
IT Engineer – Cegal
Søknadsfrist:
31.03.2025
Reisende salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Automasjon commission Engineers / Teknikere
Søknadsfrist:
Løpende
Tekniker på Livredningsutstyr
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Produksjonsmedarbeider / Tekniker
Søknadsfrist:
Løpende
Selger i Face2face Creatives
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne utviklere
Søknadsfrist:
Løpende
Restaurantmedarbeidere
Søknadsfrist:
Løpende
Bilmekaniker
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (30-70%)
Søknadsfrist:
Løpende
Produktingeniør
Søknadsfrist:
Løpende
Bilselger
Søknadsfrist:
Løpende
DevOps Engineer
Søknadsfrist:
Løpende
Nybilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Data Platform Developer
Søknadsfrist:
Løpende
Prosjektleder
Søknadsfrist:
Løpende
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
Bruktbilselger
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (22%)
Søknadsfrist:
Løpende

Kommentarer (4)

Logg inn for å delta i diskusjonen.
Tråd
simalarion
9 måneder siden

From Software er godt på vei med å ta en Bethesda, jeg vill tro det blir komersiell suksess men vi som likte Dark Souls serien for det det var sitter til slutt igjen med nok et Open World spill tilrettelagt for at det skal passe alle .. From Sofware har allerede så mye gratis Hype da de till å med har fått ut en nytt begrep (som er syl tynt nå) "Souls like".

Bethesda gjorde det samme med Oblivion, jeg ser det er et lurt grep for å tjene penger men ikke så fantastisk for de som ikke setter pris på at alt pluttselig er Ekstremt forenklet for å tilpasse seg gud & værmann.

CrabHabit
9 måneder siden
simalarion skrev:

From Software er godt på vei med å ta en Bethesda, jeg vill tro det blir komersiell suksess men vi som likte Dark Souls serien for det det var sitter til slutt igjen med nok et Open World spill tilrettelagt for at det skal passe alle .. From Sofware har allerede så mye gratis Hype da de till å med har fått ut en nytt begrep (som er syl tynt nå) "Souls like".

Bethesda gjorde det samme med Oblivion, jeg ser det er et lurt grep for å tjene penger men ikke så fantastisk for de som ikke setter pris på at alt pluttselig er Ekstremt forenklet for å tilpasse seg gud & værmann.

Aldri hørt om Oblivionlike. Hva med å spille spillet med en Guitar Hero kontroller eller uten skjerm? Kanskje det tilfredstiller vanskelighetsgraden din?
Duriello
9 måneder siden

Jeg ser ikke helt problemet. Det er jo ikke som at man tvinger alle til å spille på lettere vanskelighetsgrad. 🤷🤦

Iki
9 måneder siden
simalarion skrev (18 timer siden):

From Software er godt på vei med å ta en Bethesda, jeg vill tro det blir komersiell suksess men vi som likte Dark Souls serien for det det var sitter til slutt igjen med nok et Open World spill tilrettelagt for at det skal passe alle .. From Sofware har allerede så mye gratis Hype da de till å med har fått ut en nytt begrep (som er syl tynt nå) "Souls like".

Bethesda gjorde det samme med Oblivion, jeg ser det er et lurt grep for å tjene penger men ikke så fantastisk for de som ikke setter pris på at alt pluttselig er Ekstremt forenklet for å tilpasse seg gud & værmann.

Nå kunne man fint cheese spillene deres fra starten av. Enkelte av de kraftigste strategiene ble nerfet noe voldsomt i ER. 

Bare se en sorcerer run av ds1, eller bkgh run.

Demons souls med Crescent falchion.

Osv.

 

Om du ønsker så kan du gjøre spillene langt vanskeligere for deg selv også, for eksempel ved å kun bruke spesifikke våpen, ingen leveling osv.

 

Souls like er ikke spesielt utvannet begrep, det krever samme exp system, respawns, etc.

Siste fra forsiden