Turnering for PC og PS4 spillere. Denne turneringen gir poeng i RocketLeague.no spiller og lag ranking. Besøk RocketLeague.no for å se oppdatert ranking.
Både PC og PS4 spillere må opprette et lag i "Rocket League", ikke "Rocket League PS4" på gamer.no.
Oppdateringer på turneringer og Rocket League nyheter, bli medlem av:
Rocket League Norge på Facebook
Rocket League Norge Steam Gruppe
Alle kampene spilles Torsdag 01.12.
- Kamper i gruppespillet spilles best av 3, sluttspillet spilles best av 5. Finale spilles best av 7!
- Match time = 5 Minutes.
- Minst to spillere må være Norsk statsborger
- Om motstanderen din ikke møter opp etter 15 minutter og du ikke får tak i han/henne på kampsiden eller inne i spillet, meld ifra om dette på kampsiden. Du vil da vinne på Walkover.
- Lagre replay/screenshot etter hver kamp i tilfelle det oppstår uenigheter
-
Bruk kommentarfeltet til kampene deres til å avikle kampene.
- Alle spillere har ansvar for sin egen internett tilkobling. Om en eller to spillere mister tilkoblingen under en omgang så spilles denne videre frem til spilleren(e) som mistet tilkoblingen får koblet seg til serveren igjen. Om alle spillere på et lag mister tilkoblingen så vinner motstanderlaget omgangen. En kamp består av inntil 5 omganger.
- De to beste lagene fra hver gruppe går videre til utslagsrundene
- Turneringen bruker Gamer.no sitt kampregelement
- Check-in åpner 30 minutter før turneringen starter. De som ikke sjekker inn får IKKE delta i turneringen.
- Det spilles ikke bronsefinale
Premier:
KASSER
Stream:
Vi kommer til å streame våre egne kamper på http://www.twitch.tv/bambledreamteam/. De siste kampene blir direktesendt med kommentatorer.
Hvordan sette opp en privat kamp i Rocket League:
1. En av spillerne lager en privat kamp ved å først velge "play online"
2. Velg "create private match"
3. Pass på at "joinable by" er satt til "name/password". Lag et navn og passord.
4. Spillere kan bli med i den private kampen ved å velge play online -> join private match
5. Skriv inn navn og passord som du får fra den spilleren som har opprettet den private kampen.
Hvordan rapportere resultat fra kampene: