Kan bruke det offisielle CDL mode for Search and Destroy.
Turneringsoppsett
§1 3v3 Search and Destroy
Hver kamp spilles av tre medlemmer av hvert lag, det er tillatt med innbyttere
§2 Innbyttere
a) Det er lov å ha flere lag fra samme klubb i turneringen
b) Spillere fra samme lag må holde seg til ett lag, kan heller ikke da være innbytter på ett annet lag.
c) Å bytte spillere er tillatt mellom runder / kart, ikke under en kamp.
§3 Plattformer
Alle plattformer er tillatt ettersom dette er en cross-platform turnering (Xbox One, PlayStation 4 og PC)
§4 Kamp
Hver kamp spilles det best av tre kart (se Kart Veto nedenfor) hvert lag kan bli enige om kamptidspunkt så lenge det blir spilt innen fristen er omme. Hvis ingen av lagene blir enige om ny kamptidspunkt innen standardtiden (Søndag 22:15), vil kampen ende 0-0.
§5 Uavgjort
Hvis et kart resulterer i uavgjort, vil kartet spilles på nytt med de samme innstillingene
§6 Streaming
Hvis du skal livestreame din kamp, må du legge til en 3-minutters forsinkelse på sendingen din. Hvis ikke, vil laget ditt tape med en walkover.
HOSTING
§7 Hvem hoster?
Laget på venstre side på Gamer.no kampside er host for Kart 1 & 3.
§8 Acitivision-ID
a) Hver lagkaptein legger til hverandre gjennom Activision ID (IDen din finner du her)
§9 Connection Issue
Hvis det er connection issue, må du fullføre kartet og vise bevis for hver berørte runde (r) / kart (er) i en protest etter at kampen er fullført. Beviset må være i videoformat, vise hele ping-linjer og vise det endelige resultatet av den / de rundene / kartene.
§10 Disconnection
a) Spill må startes på nytt hvis en spiller kobler seg ut i løpet av de første 30 sekundene og / eller før det første drapet.
b) Bevis må fanges opp og fremskaffes i tilfelle en tvist.
c) Hvis en spiller kobler ut etter de første 30 sekundene og / eller etter den første drapet, må kartet spilles ferdig. Den savnede spilleren kan bli invitet inn til spillet igjen. Laget med den savnede spilleren kan ikke forlate spillet ved frakobling. Hvis et lag forlater spillet helt på grunn av at en spiller kobler fra, vil de tape det kartet.
§11 Oppmøte
Et lag kan dukke opp til en kamp med en spiller.
KART VETO
§12 Map Pool
Arklov Peak
Azhir Cave
Gun Runner
Hackney Yard
Piccadilly
Rammaza
St. Petrograd
§13 Velge kart
Laget på venstre side på Gamer.no-kampnettstedet er Team A.
Kommuniser med hverandre og veto / velg kart på kampsiden på Gamer.no
Team A veto ett kart
Team B veto ett kart
Team A veto ett kart
Team B veto ett kart
Team B velger det første kartet for spill 1
Team A velger det andre kartet for Game 2
Spill 3 vil bli spilt på det gjenværende kartet
Primary Weapons
- LMG (All)
- M91
- PKM
- MG34
- L86A2
- Shotgun (All)
- Model 680
- R9-0 Shotgun
- 725 Origin
- 12 Shotgun
- Melee
- Riot Shield
Secondary Weapons
- Launchers (All)
- RPG-7
- PILA
- JOKR
- Strela-P
Attachments
- Underbarrel
- M203 40mm Concussive
- M203 40mm Smokescreen
- M203 40mm Recon
- M203 40mm High-Explosive
- M203 40mm Flash
- M203 40mm Incendiary
- 12 Gauge Deputy
- Perks
- Frangible – Wounding
Kill Streaks
- 3 Kill
- Personal Radar
- Shield Turret
- 4 Kill
- Counter UAV
- UAV
- Care Package
- 7 Kill
- IAV
- Sentry
- Wheelson
- 8 Kill
- Emergency Airdrop
- 10 Kill
- White Phosphorous
- 12 Kill
- Advanced UAV
- 15 Kill
- Juggernaut
Perks
- Perk 1
- Overkill
- Perk 2
- High Alert
- Kill Chain
- Restock
- Perk 3
- Shrapnel
- Tracker
Equipment
- Lethal
- Claymore
- C4
- Molotov Cocktail
- Proximity Mine
- Tactical
- Heartbeat Sensor
- Gas Grenade
- Snapshot Grenade
- Stim
Field Upgrades
- Recon Drone
- Stopping Power
- Weapon Drop
- Tactical Insertion
- Deployable Cover
Any use of these items will result in an automatic loss of your match.
To report the use of these items, a screenshot or video clip must be provided as evidence to one of our admins.
Game Settings (Official CWL Rules)
- Round Time Limit: 2 M : 00 S
- Round Win Limit: 6 Rounds
- Win By Two Rule: Disabled
- Win By Two Max Rounds: N/A
- Round Switch: Every Round
- Match Start Time: 15 Seconds
- Round Start Time: 10 Seconds
- Skip Infil: Disabled
- Practice Round: Disabled
- Codcaster: Enabled
Advanced Settings
- Bomb Timer: 45 Seconds
- Plant Time: 5 Seconds
- Defuse Time: 7.5 Seconds
- Multi Bomb: Disabled
- Silent Plant: Enabled
- Reset Plant/Defuse Progress: Enabled
Player Settings
- Number of Lives: 1 Life
- Max Health: 100 (Normal)
- Health Regeneration: Normal
- Tactical Sprint: Enabled
- Weapon Mounting: Disabled
- Allow Revives: Disabled
- Show Enemy Death Location: Disabled
- Downed Health: N/A
- Downed Revive Health: N/A
- Downed Bleedout Timer: N/A
- Downed Revive Time: N/A
- Downed Give Up Time: N/A
Team
- Spectating: Team Only
- 3rd Person Spectating: Disabled
- Killcam: Enabled
- Final Killcam: Final Kill
- Enable Mini Map: Yes
- Radar Always On: Disabled
- Weapon Pings on Minimap: Enabled
- Weapon Pings on Compass: Enabled
- Enemy on Compass: Enabled
- Respawn Delay: None
- Wave Spawn Delay: None
- Suicide Spawn Delay: None
- Force Respawn: Enabled
- Team Assignment: Enabled
- Friendly Fire: Enabled
- Team Kill Punish Limit: Disabled
Gameplay
- Hardcore Mode: Disabled
- Spawn Ammo Mags: 3 (Normal)
- Realism Mode: Disabled
- Headshots Only: Disabled
- Health Steal: Disabled
- Perks: Enabled
- Killstreaks: Enabled
- Round Retain Streaks: Enabled
- Retain Streaks on Death: Enabled
- Equipment Delay: Disabled
- Equipment Protection: 7.5 Seconds
- Battle Chatter: Disabled
- Announcer Dialog: Enabled