LEDIG STILLING

Ansvarlig IT konsulent - alle installasjoner

Vil du jobbe med ERP integrasjon?

Vi ser etter en dyktig IT-konsulent som vil være teknisk ansvarlig for alle installasjonene våre i Norge.

En stillingsannonse fra
PengVin AS

Er du en teknisk problemløser med lidenskap for IT-drift, ERP-systemer og digitalisering? Ønsker du en variert arbeidshverdag der du kan bruke din teknisk ekspertise til å optimalisere kundesystemer og prosesser sammen med flinke kolleger? Da må du se nærmere på denne stillingen!

PengVin er kort fortalt et lite, veletablert IT-selskap med jevn vekst, solid økonomi og kunder over hele landet. Vi leverer ERP-løsninger spesielt tilpasset bedrifter innen bygg og jernvare. Selskapet har ansatte i Bodø, Østfold og Kristiansand i tillegg til over 30 dyktige medarbeidere hos vårt morselskap i Sverige.

Som IT-konsulent hos oss vil du spille en nøkkelrolle i implementering, drift og utvikling av våre IT-løsninger for kunder over hele landet. Du blir vår sentrale tekniske ressurs i Norge, og vil jobbe tett sammen med kolleger og kunder for å få de tekniske løsningene og integrasjonene til å fungere datateknisk. Fordi vi er ganske små og lite byråkratiske, er vi også fleksible til å finne gode løsninger på hvordan vi effektivt skal løse våre kunders utfordringer i fellesskap.

Har du lyst til å være en viktig brikke i mindre miljø, med mange gode kundeprosjekter i hele Norge? Kom til oss! Vi skal lære deg alt du trenger om våre systemer!

Dette vil være ditt ansvarsområde:

  • Teknisk ansvar for installasjoner hos norske kunder.

  • Oppgradering av PengVin ERP system (SQL Server, Windows Server, SSMS, SSIS, SSRS).

  • Gjennomføre integrasjoner mot eksterne løsninger.

  • Ta ansvar for vår driftsplattform (i samarbeid med Globetech)

  • 2.linje support, men av og til også direkte mot kunde.

  • Bistå med digitalisering hos kunder.

  • Diskutere ideer og alternativer, og være en sparringpartner på hvordan våre løsninger kan utvikles og optimaliseres.

Relevant bakgrunn for stillingen:

  • Høyere utdanning innen IT er ønskelig, men dette kan kompenseres med god dybdekunnskap og praktisk relevant erfaring.

  • God forståelse for komplett teknisk drift av kundesystemer - inklusive SQL- og Windowsbaserte servere er viktig.

  • Erfaring fra installasjon og oppgraderinger av forretningskritiske systemer hos kunder vektlegges.

Personlige egenskaper som er spesielt nyttige:

  • At du kan ta initiativ, kan jobbe selvstendig, får ting gjort og tar ansvar for resultater og god kvalitet.

  • At du evner å kommunisere godt med kunder, og kunne formidle komplisert informasjon på en lettfattelig måte.

  • Du er opptatt av å forstå og lære av faglige problemer du møter, og ønsker å utvikle områder du ser du er svak på.

  • Vi ønsker at du kan være en stabil og god støtte for kolleger og kunder.

  • Evner å sette seg raskt inn i komplekse problemstillinger og finner alternativer og løsninger.

Hvorfor jobbe hos PengVin?

  • Varierte arbeidsoppgaver innen drift, support, utvikling og rådgivning

  • Vi har jevnlige kickoff, sosiale aktiviteter og turer for å utvikle og ta vare på vårt gode arbeidsmiljø og utvikle kompetansen videre.

  • Vi har nye, flotte kontorer i et svært trivelig kontorfellesskap med andre selskaper i byggebransjen.

  • Flat struktur, kort vei til beslutninger og høy grad av påvirkning.

  • Konkurransedyktig lønn, bonusordning og gode pensjons-/forsikringsvilkår

  • Stabil og trygg arbeidsplass i et solid og veletablert selskap

  • God balanse mellom jobb og fritid. Stillingen innebærer mest kontorarbeid, med enkelte reiser i forbindelse med noen av kundeprosjektene.

Søknadsfristen er nå utløpt.
Mer om stillingen
Stillingstype: Heltid
Søknadsfrist: 4. mars 2025
Om PengVin AS

PengVin AS ble stiftet sommeren 2016 som et datterselskap av PengVin AB i Sverige. Vi leverer ERP-system som er designet spesielt for små og mellomstore kunder innenfor industri, jernvare, byggevare og fargehandel. PengVin kjenner jern- og byggevarehandelen godt, og har over lang tid videreutviklet og forbedret funksjonaliteten i tråd med kundenes behov, teknologi- og markedsendringer.

Vi er fire ansatte som betjener hele det norske markedet, og har en omsetning på ca. 7 millioner. Bedriften drives fra Kristiansand, og har nye og trivelige kontorer i sørlandsparken. Vi er en effektiv og tilpasningsdyktig organisasjon, med korte beslutningsveier og lite byråkrati. . Ved å investere i teknologi for å få større effektivitet og bedre kvalitet, skal vi drive lønnsomt og gi våre kunder gode tjenester og god service i mange år fremover!

Søknadsfristen er nå utløpt.

Ser dere etter nye medarbeidere?

Få stillingsannonsen deres ut på Gamer.no »