Det tok Call of Duty: Warzone 2.0 bare fem dager å nå 25 millioner spillere. Det avslørte Activision tirsdag via spillets offisielle Twitter-konto.
Til sammenligning var det første Warzone-spillet oppe i 30 millioner etter ti dager. Apex Legends nådde 50 millioner i løpet av sin første måned. Så gjenstår det å se hvor høyt Warzone 2.0 vil klatre.
Artikkelen fortsetter under Twitter-meldingen.
Populariteten kommer til tross for en haug med problemer som har preget opplevelsen til nå. Allerede fra første dag meldte spillere om vanskeligheter med å få logget seg inn, noe som virker å ha blitt bedre i dagene siden.
Vel inne i spillet har det vært andre vanskeligheter, spesielt knyttet til den egne modusen DMZ. Denne henter inspirasjon fra Escape from Tarkov, der spillere kjemper mot både hverandre og datastyrt motstand om å fullføre en rekke oppdrag og komme seg helskinnet ut med våpen og annet utstyr.
Utviklerteamene i Infinity Ward og Raven Software jobber på spreng med å fikse feil. Begge har satt opp Trello-nettsider, der fans kan følge med på hvilke problemer teamene kjenner til og hvilke de jobber med å løse.
LES OGSÅ: Call of Duty: Warzone fortsetter som eget spill etter lanseringen av Warzone 2.0 »