Feature

PC-analyse - Shadow of the Tomb Raider

Teksturarbeid som nærmar seg fotorealisme

Me har kikka på PC-versjonen av Shadow of the Tomb Raider, og viser deg korleis du oppnår 4K 60 FPS.

Eidos Montreal
1: Grafikkanalyse
2: Benchmarking 1080p/1440p/2160p DX12

1: Grafikkanalyse
2: Benchmarking 1080p/1440p/2160p DX12

Kommentarer (1)

Logg inn for å delta i diskusjonen.
Tråd
Enceladus
7 år siden

Håper vi får glede av denne type detaljer til grei ytelse når øyesporing og foveated rendering er på plass i neste generasjons VR. Det blir Insane! Tenk å stå i jungelen med slik grafikk rundt seg som dekker hele synsfeltet slik som StarVR headsettet til Starbreeze og Acer! Og så med Valve sine knuckle kontrollere til å styre herligheten  :dribble:

 

Siste fra forsiden