Star Wars Outlaws

Star Wars Outlaws-sjefen lokker med en svær spillverden

Teamet har likevel styrt unna tilfeldig generering, til fordel for omgivelser laget for hånd.

Ubisoft

Star Wars Outlaws ble et av de mest populære spillene under årets E3-som-ikke-var-E3. Eventyret fra Ubisoft-studioet Massive skal la spillere leve livet som smugler i en galakse som later til å bli stor.

I et intervju med Edge Magazine (via Gamesradar) dro spillsjef Julian Gerighty frem et annet Ubisoft-spill for å forklare størrelsen på Star Wars Outlaws-planetene.

Star Wars Outlaws tar også spillere med ut i verdensrommet.
Ubisoft
Vis mer

– Det er en litt røff sammenligning, men størrelsen på en planet er kanskje lik som to av områdene i Assassin's Creed Odyssey. Kanskje to eller tre områder.

Se 10 minutter fra Star Wars Outlaws »

Akkurat hvilke Odyssey-områder Gerighty siktet til er ikke klart. Assassin's Creed-spillet består av alt fra små øyer til svære deler av Hellas, men poenget hans er nok likevel at Star Wars Outlaws blir svært.

Spillsjefen påpekte likevel at spillere ikke må forvente noe på lik skala som «en gjenskaping av hele England». Planetene skal være håndterlige for både spillere og for utviklerteamet.

Til tross for størrelsen sa Gerighty at Massive lager alle planetene for hånd. Studioet har styrt unna fristelsen for å bruke tilfeldig generering, som for eksempel ble brukt for å lage de mange planetene i No Man's Sky. Bethesda bruker også tilfeldig generering for sitt kommende Starfield, men pynter på med håndlagde bygninger og omgivelser basert på hva som passer for hver planet.

Star Wars Outlaws skal lanseres en gang til neste år, på PC, PlayStation og Xbox.

LES OGSÅ: Starfield-sjefen innrømmer at ikke alle planetene blir like spennende »

Ledige stillinger
Bruktbilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Data Platform Developer
Søknadsfrist:
Løpende
Head of Workshop
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne Data Engineers
Søknadsfrist:
Løpende
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
Bilmekaniker
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne utviklere
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
DevOps Engineer
Søknadsfrist:
Løpende
Nybilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
20.03.2025
Selger (22%)
Søknadsfrist:
Løpende
Produktingeniør
Søknadsfrist:
Løpende
Systems Consultant – Virtualization
Søknadsfrist:
Løpende
Servicerådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Restaurantmedarbeidere
Søknadsfrist:
Løpende
Produksjonsmedarbeider / Tekniker
Søknadsfrist:
Løpende
Salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Automasjon commission Engineers / Teknikere
Søknadsfrist:
Løpende
Ansvarlig IT konsulent - alle installasjoner
Søknadsfrist:
04.03.2025
Tekniker på Livredningsutstyr
Søknadsfrist:
Løpende
Bilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Prosjektleder
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (30-70%)
Søknadsfrist:
Løpende
Bruktbilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Data Platform Developer
Søknadsfrist:
Løpende
Head of Workshop
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne Data Engineers
Søknadsfrist:
Løpende
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
Bilmekaniker
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne utviklere
Søknadsfrist:
Løpende

Kommentarer (1)

Logg inn for å delta i diskusjonen.
Tråd
MomentousMomentum
2 år siden
Er det lov å være skikkelig hyped, og skikkelig skeptisk? Ubisoft har ikke overbevist meg de siste 5-6 årene om at de kan lage mye forskjellig lenger, og at de heller kjører safe over hele linja.

Siste fra forsiden