Det komande rollespelet Pillars of Eternity har endeleg fått lanseringsdato. Etter å ha samla inn over 4,5 millionar dollar gjennom Kickstarter og si eiga heimeside, er rollespelveteranane hos Obsidian Entertainment klare for å sleppe skaparverket sitt ut i det fri. I ei pressemelding frå utgjevaren Paradox får vi i dag vite at Pillars of Eternity blir tilgjengeleg på Windows, Mac og Linux 26. mars.
Pillars of Eternity er eit forsøk på å gjenskape magien frå gamle rollespel som Baldur's Gate og Icewind Dale, spel som i si tid blei utvikla av fleire av utviklarane som no er tilsette hos Obsisidan. I motsetning til Dungeons & Dragons-universa desse spela var baserte på, byr Pillars of Eternity på ei heilt ny verd skapt av Obsidian.
Speldemonstrasjon på Twitch
Om du har vanskar med å vente heilt til mars for å sjå kva Pillars of Eternity vil by på av utfordringar, kan du logge deg inn på Obsidians Twicth-kanal førstkomande torsdag kl. 21.00 norsk tid. Då vil Regissør Josh Sawyer vise kva endringar Obsidian har gjort i spelet sidan betaperioden.
Vi såg på Pillars of Eternity tidlegare i år, og såg at det kom til å bli eit vakkert spel med mange utfordringar og valmoglegheiter:
«Alt for lite av spelet er blitt vist fram til at vi kan felle nokon dom, men det vi har sett av Pillars of Eternity peikar heilt klart i riktig retning. Omgjevnadane du ferdast i er nydelege, kampane er utfordrande, og spelaren har stor valfridom til å spele på sin eigen måte. Ikkje forvent å kunne klikke deg raskt gjennom dette spelet.»
Folkefinansiering har vore gull verdt for rollespel i gammal stil. I fjor haust blei glimrande Wasteland 2 lansert, og i år kan vi sjå fram til Planescape: Torment-oppfølgjaren Torment: Tides of Numenera.