Det ukjente selskapet Smiling Gator Productions er dermed det tredje utviklerstudioet som lisensierer denne motoren til et fremtidig spill. Tidligere har Troika Games lisensiert motoren til Vampire The Masquerade: Bloodlines, mens Arkade Studios i februar lisensierte motoren til en foreløpig ukjent produksjon.
- Source-motoren er en av spillverdenens ypperste teknologier, og vi er veldig spent på hva dens funksjoner kan gjøre med Twilight War: After The Fall. Kampsystemet, fysikken, og den avanserte kunstige intelligensen er akkurat hva vi er ute etter i vårt spill. Vi evaluerte et utall spillmotorer, og konkluderte med at Valve sin var det beste valget for oss, forteller Kingsley Montgomery, sjefen i Smiling Gator Productions.
På Twilight War: After The Falls hjemmeside beskrives spillet som et ekstremt Internettbasert rollespill som finner sted i 2296, tohundre år etter at aliens og menneskeheten braste sammen og skapte dommedag. Verden ser rett og slett ikke ut. Spillet er en hybrid av online rollespill og førsteperson-skytespill, og forventes å være ute en gang i løpet av 2006.