Ei av EAs aller største kunngjeringar under E3-messa i Los Angeles for nokre veker sidan var skytespelet Battlefield Hardline. I motsetning til dei andre spela i Battlefield-serien blir ikkje dette utvikla av svenske DICE. I staden har Dead Space-studioet Visceral Games fått ansvaret med å lage årets utgåve i Battlefield-serien.
Då Battlefield Hardline blei vist fram for første gong, lanserte EA samtidig ein betatest for spelet. Denne var tilgjengeleg på PC og PlayStation 4, og er no over. I samband med dette har Visceral-sjef Steve Papoutsis skrive eit blogginnlegg der han fortel litt om kva som vil skje framover.
Først og fremst vil dei setje i gong ein ny betatest til hausten. Noko nøyaktig tidspunkt seier han ikkje noko om, men sidan spelet skal lanserast 21. oktober, skjer det nok seinast nokre veker før dette. I denne betatesten vil vi få bryne oss på fleire nye modusar, og kjempe i miljø som til dømes illegale plantasjar og gatene i Miami.
I motsetning til den første betatesten som berre var tilgjengeleg på PC og PlayStation 4, vil denne betatesten i tillegg bli tilgjengeleg på PlayStation 3, Xbox One og Xbox 360. Kor denne betaen blir open eller lukka får vi ikkje vite heilt enno.
Politi og røvar
I Battlefield Hardline held EA fram med å leike politi og røvar der du enten tek på deg rolla som politi eller kiminell. Liknande ting har EA allereie gjort fleire gongar med Need for Speed-serien, og no er det altså Battlefield-serien som skal til pers. Papoutsis fortel i blogginnlegget av spelet vil by på mange element som vil bli heilt nye for Battlefield-serien.
Dette gjeld ikkje berre for fleirspelarmodusen, men òg for kampanjen som vil ta på seg eit format liknande det vi finn i populære TV-seriar. Visceral Games har god erfaring med å byggje spanande rammer rundt spela sine, noko vi har sett i spel som Dead Space og Dead Space 2.
Om du lurer på kva vi meinte om det førre spelet i Battlefield-serien kan du ta ein kikk på vår vurdering av Battlefield 4.