Gangland var et spill med stort potensial, men som dessverre slet med en del gameplaymessige problemer. Det virker det som utviklerne i danske Sirius Games (tidligere kjent som Mediamobsters) er fullstendig klar over. I den korte kunngjøringen av Ganglands oppfølger, Paradise City, forteller Adam Gregersen dette:
- På tross av at Gangland manglet lagrefunksjon og øvingsoppdrag, hadde et rimelig krevende kamera og ble produsert av ti folk som aldri hadde laget et spill før, ble det kåret til ukens spill både hos USA Today og Gamespot, og har solgt et svært respektabelt antall kopier verden over. Dette skaper et solid fundament for en etterfølger, og jeg håper både tilhengere og nye spillere blir stolte av oss når de besøker Paradise City.
I Paradise City får du rollen som Luca Valerio og oppleve hvordan en levende by med sine sivile innbyggere, forretningsmenn, politifolk, trafikkorker, gjenger og uteliggere skaper de perfekte forholdene for en "forretningsmann" med store ambisjoner. Sirius forventer å lansere spillet i tredje kvartal 2006.
Sirius Games har forøvrig også kunngjort at de jobber med en serie mer seriøse spill hvor målgruppen er moderne utdanningsinstitusjoner og lignende. De mener spill kan benyttes som et ekstremt godt undervisningsverktøy så lenge de utvikles med det for øyet (i stedet for å utvikles for å være underholdende), og forteller at de kan simulere komplekse situasjoner på en svært kostnadseffektiv måte.