Fysikkbasert kamp i Toribash

Toribash er et fysikkbasert slåssespill hvor du må komponere bevegelsene til figuren din.

Spill som Toribash demonstrerer at det fortsatt er mulig å komme opp med innovative nye konsepter i spillindustrien. I dette svenskutviklede slåssespillet må du nemlig komponere angrepene dine selv, ved å bestemme hvordan de ulike leddene til spillfiguren din skal oppføre seg.

Uke mister hodet

Det er veldig vanskelig å beskrive gameplayet i Toribash på en god måte, men det er egentlig ikke nødvendig. På det offisielle nettstedet finner du nemlig en serie videoer som viser hvordan det fungerer, og hva slags muligheter det robuste kontrollsystemet gir til å lage unike angrep.

Spillet har nylig vært gjennom en gratis betaperiode, og nå er det lansert kommersielt. Den kommersielle versjonen kommer med en rekke små og store forbedringer i forhold til den gamle versjonen, og vi får også en ny spillmodus (sumobryting).

Du kan kjøpe Toribash fra det offisielle nettstedet, og om du betaler før slutten av oktober slipper du unna med 19,95 dollar, som er cirka 130 kroner. Etter det blir prisen 24,95 dollar, altså omtrent 164 kroner. Du kan også laste ned en gratis demo.

Ledige stillinger

Kommentarer (4)

Logg inn for å delta i diskusjonen.
Tråd
Suburbian Hero
18 år siden

Dæven det virket bra, tror jeg må ha det...

Juke
18 år siden

Hmmm... stilig at man kan definere sine egne angrep.

 

Det nærmeste man kommer dette konseptet må vel være systemet i spillet "Die by the Sword" (i et av spillene i den serien om ikke annet), i alle fall blant de kampspillene jeg kjenner til. Der kunne man også definere sine egne angrep, om enn ikke fullt så avansert som i Toribash, da.

Koopa
18 år siden

herregud så vanskelig :D

Jack_Daniels
15 år siden

Dette spillet har gitt meg mange mange timer med morro!

Svart belte nå ^^

Siste fra forsiden