På Namco Bandai sitt nettsted forteller den japanske utgiveren at de beklager å måtte meddele at Frame City Killer, som egentlig skulle ha blitt lansert denne våren, er kansellert. Videre unnskylder de seg til alle som gledet seg til dette Xbox 360-spillet, og ber om forståelse for beslutningen.
Frame City Killer skulle opprinnelig ha blitt gitt ut i fjor høst, men ble utsatt. Nå ser det altså ut til at det hadde for store problemer til at det kunne reddes. Det kan virke som det var utviklernes høye ambisjoner som til slutt tok knekken på dette spillet; Frame City Killer virket som en slags blanding av Hitman og GTA.
Handlingen skulle ha foregått i Øst-Asia, og fulgte leiemorderen Crow, som skulle identifisere og eliminere terroristen og narkobaronen Kahn. Som leiemorder måtte han følge målene sine nøye, slik at han kunne legge omfattende planer for å sørge for at selve drapet ble så "rent" som mulig.
Namco lovet en mørk og sitrende historie, med spennende biljakter og flere ulike veier til målene. Frame City Killer benyttet seg av Unreal Engine 3-motoren, og vi skulle blant annet ha fått slå oss løs i en svært detaljert by, med et myldrende menneskeliv. Spillomgivelsene skulle i tillegg ha vært interaktive, og det meste i Frame City Killers verden ville kunne ødelegges.