Gamere med god hukommelse husker sikkert skytespillet Roll Call, som var under utvikling hos Argonaut Software da de gikk konkurs. Spillet ble senere plukket opp av den britiske utvikleren Rocksteady Studios, og nå har spillets utgiver, Eidos (SCi), bestemt seg for å gi spillet et nytt navn; Zero tolerance: City Under Fire. Lanseringen er satt til andre kvartal 2006, og spillet lanseres til Xbox og PS2.
I Zero Tolerance foregår handlingen en amerikansk millionby. Bygatene har blitt overtatt av brutale gjenger, og det hersker kaotiske tilstander overalt. For å bekjempe disse gjengene dannes det små, lokale vaktgrupper hvis jobb det er å støtte opp om offentlige etater som politi, brannkorpset og redningsarbeidere. Du spiller Nick Mason, en pensjonert soldat som har blitt med i en slik gruppe, og som blir sentral i arbeidet med å gjeninnføre lov og orden i samfunnet.
Spillet fokuserer på lagarbeid, men i stedet for å ha en rekke soldater og andre våpenglade soldater på laget, har du brannmenn, politimenn og redningsarbeidere. Disse må du beskytte, samtidig som du utnytter deg av deres spesielle evner for å komme videre i oppdragene. En brannmann kan for eksempel slå ned dører, slukke branner og fjerne ting som ligger i veien.
Noe annet som høres spennende ut er at spillet kan generere tilfeldige brett som du kan spille på (omtrent slik som Soldier of Fortune 2 på PC). På denne måten utvides varigheten betraktelig. I tillegg kan åtte personer spille sammen på nettet, og opp til fire personer på samme konsoll (ved hjelp av delt skjerm).