(Gamescom, Køln): En uke full av spill, trasking og pølsespising er over. 254 000 spillnerder, derav 18 900 fagbesøkere, siklet over godbiter spredt utover seks enorme messehaller, som for eksempel Bioshock: Infinite, Star Wars: The Old Republic og Guild Wars 2.
Med slike enorme områder å rekke over, er det heller ikke rart at utstillerne tyr til det eldste trikset i boka for å fange oppmerksomheten til den jevne messetrasker: mye hud og store fordeler. Og fordi vi har medfølelse med de som ikke hadde anledning til å få med seg Gamescom-messa, deler vi her et lite utvalg av de mest oppsiktsvekkende, levende reklameplakatene.
Les også:Hvordan vekke oppmerksomhet?
Alle bildene er klikkbare for større utgave.
Bonusrunde: Fordi vi vet at sånn cirka 50 prosent av befolkningen foretrekker den andre halvdelen av menneskearten, kan vi denne gangen by dere på en aldeles så liten ekstraomgang. Her er to eksempler på hva messa hadde å tilby de som ikke interesserer seg for damer.
Alle foto: Kjersti Stuestøl
Det var alt i denne omgang, men følg med de nærmeste dagene, da kommer flere bilder fra Gamescom-messa. Blant annet kan vi love fete biler, heftige casemods og en udugelig snikmorder.