Brutal action i WET

WET beskrives som en blanding av Stranglehold, Prince of Persia og Kill Bill.

Vivendi har røpet de første detaljene om WET, et tredjepersons actionspill der vi får rollen som den sexy actionheltinnen Rubi. IGN, som har sett spillet i aksjon, beskriver det som en blanding av Stranglehold, Prince of Persia og Kill Bill, og virker imponert over det de har fått se.

Rubi er like flink med sverd som hun er med maskingevær, og i tillegg er hun omtrent like spretten som en sirkusakrobat. Den øverste og nederste delen av kroppen hennes animeres uavhengig av hverandre, noe som for eksempel vil si at hun kan angripe fiender samtidig som hun hopper rundt, klatrer i stiger og så videre.

IGN beskriver WET som svært blodig, med massevis av brutal action. Vi kan også få tiden til å gå saktere, i ekte Max Payne-stil, slik at vi får bedre tid til å sikte (og følge med på kulene på vei mot målene sine).

Spillet er under utvikling for Xbox 360 og PlayStation 3, og skal lanseres en eller annen gang i neste år. I følge IGN er det bare omtrent ti prosent ferdigutviklet, så det kommer nok ikke før slutten av 2008.

Ledige stillinger
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
DevOps Engineer
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Lead Mainframe Specialist – zHardware Systems (HMC/HCD)
Søknadsfrist:
Løpende
Bilmekaniker
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Restaurantmedarbeidere
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (22%)
Søknadsfrist:
Løpende
Bruktbilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne utviklere
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne Data Engineers
Søknadsfrist:
Løpende
Produksjonsmedarbeider / Tekniker
Søknadsfrist:
Løpende
Tekniker på Livredningsutstyr
Søknadsfrist:
Løpende
Produktingeniør
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (30-70%)
Søknadsfrist:
Løpende
Automasjon commission Engineers / Teknikere
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
20.03.2025
Nybilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Prosjektleder
Søknadsfrist:
Løpende
Bilselger
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Systems Consultant – Virtualization
Søknadsfrist:
Løpende
Head of Workshop
Søknadsfrist:
Løpende
Salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Servicerådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Data Platform Developer
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
DevOps Engineer
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Lead Mainframe Specialist – zHardware Systems (HMC/HCD)
Søknadsfrist:
Løpende
Bilmekaniker
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Restaurantmedarbeidere
Søknadsfrist:
Løpende

Kommentarer (10)

Logg inn for å delta i diskusjonen.
Tråd
nosync
18 år siden

Fatter ikke hvorfor utviklere dropper lansering på PC heletiden... :dontgetit:

Wooho
18 år siden

Fordi det er der markedet ligger for øyeblikket. Letteret å skaffe seg en konsoll til 3000,- eller 5500,- (X360, PS3) enn en high end PC som koster 12.000,- - 16.000,- og dermed ender folk flest å investere i en knsoll enn å bygg en rig selv. Dermed er markedet for spill på konsoll veldig stor og utvikleren satser på i denne retningen. Jeg holder meg til all 3 jeg. :D

 

Kan tenke meg f.eks at Bioshock selger flere eksemplarer på f.eks 360 vs PC!

curly4ever
18 år siden

Jeg må enten skaffe meg en bedre PC eller xbox 360... Så mye kjekt som kommer til begge deler. :(

nosync
18 år siden

Jojo, greit det, men jeg meiner at PCer klarer helt fint grafikken som 360 og PS3 kan. Å bare utgi den til PC bør ikke være noe problem.

_KroSjefen_
18 år siden
Jojo, greit det, men jeg meiner at PCer klarer helt fint grafikken som 360 og PS3 kan. Å bare utgi den til PC bør ikke være noe problem.

9338873[/snapback]

 

det må programmeres til pc og vettu..:)

 

og dei tjener som sagt meir på konsoll utvikling per dags dato pga pris..

Siste fra forsiden