Det ble ingen avduking av nytt GoldenEye under søndagens Xbox-show, men klassisk Nintendo 64-inspirert skyting ble det likevel. Det kom under PC Gaming Show i form av Agent 64: Spies Never Die, som prøver å gjenskape magien vi husker fra 90-tallet.
Alt fra animasjoner til skytemekanikkene er nærmest identisk til Rare-spillet fra 1997. Fiender flyr veggimellom når de dør, og våpen svaier fra side til side i retning av slemminger som måtte dukke opp på skjermen.
Man likviderer til og med kjeltringer på toalettet.
Ved siden av spilling viste utvikler Replicant 6D også frem støtte for modifikasjoner. Her skal man nemlig få bygge ikke bare sine egne brett, men også hele kampanjer som kan deles med andre.
Vil du ha en smakebit på spillet kan du sjekke ut demoen som er tilgjengelig via Steam. Utvikleren anbefaler for øvrig at man prøver seg frem med ulike vanskelighetsgrader, da både kart og fiendeposisjoner visstnok kan endre seg litt.
Agent 64: Spies Never Die skal etter planen lanseres senere i år. Det er foreløpig kun bekreftet for PC.