Oppseiingar hos fleire Sony-studio

Det er ikkje berre God of War-studioet som mistar folk om dagen.

I februar kom beskjeden om at Sony hadde sagt opp fleire stillingar hos respekterte Santa Monica Studio, som har stått bak God of War-serien. I tillegg til oppseiingane blei eit uannonsert prosjekt kansellert. God of War III-regissør Stig Asmussen var ein av dei som slutta i studioet.

No har Sony sagt opp enda fleire stillingar, og denne gong er det tre britiske studio som må seie adjø til fleire tilsette. Via Videogamer får vi beskjed om at Sony har sagt opp fleire stillingar hos SCE London Studio, Guerilla Cambridge, samt Evolution Studios. Sony har stadfesta nedskjæringane, og forklarar at dette er ein del av regelmessige omstruktureringar for å halde seg konkurransedyktige.

Frå Killzone til EyeToy

Killzone: Mercenary til PlayStation Vita.

SCE London Studios er beste kjende for å ha lage ein bråte spel til Sonys EyeToy. Dette var eit kamera som i god tid før Microsoft slo seg på brystet med Kinect gav oss moglegheita til å hoppe og danse framfor skjermen medan vi leika oss i spel. Det ferskaste spelet deira er The Playroom til PlayStation 4.

Guerilla Cambridge er eit anna studio med ei lang historie. Dei laga i si tid PlayStation-spelet MediEvil, før dei seinare laga Primal til PlayStation 2. For nokre år tilbake blei dei omdøypte til Guerilla Cambridge, og fekk ansvaret for å lage Killzone: Mercenary til PlayStation Vita.

Evoltuion Studios er i nyare tid best kjende for Motorstorm-serien, og har tidlegare laga fleire spel i WRC-serien. For tida held dei på med PlayStation 4-spelet Driveclub. Sony fortel at nedskjæringane ikkje vil ha noko effekt på utvikla av allereie utsette spelet.

Det er ikkje berre Sony som kuttar i staben sin. I fjor sa Square Enix opp fleire stillingar hos Hitman-studioet IO Interactive, medan Aliens: Colonial Marines-studioet gjekk konkurs.

Ledige stillinger
Erfarne Data Engineers
Søknadsfrist:
Løpende
Tekniker på Livredningsutstyr
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne utviklere
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Lead Mainframe Specialist – zHardware Systems (HMC/HCD)
Søknadsfrist:
Løpende
Bruktbilselger
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Systems Consultant – Virtualization
Søknadsfrist:
Løpende
Head of Workshop
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (22%)
Søknadsfrist:
Løpende
Servicerådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Restaurantmedarbeidere
Søknadsfrist:
Løpende
DevOps Engineer
Søknadsfrist:
Løpende
Produktingeniør
Søknadsfrist:
Løpende
Prosjektleder
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Bilmekaniker
Søknadsfrist:
Løpende
Bilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (30-70%)
Søknadsfrist:
Løpende
Produksjonsmedarbeider / Tekniker
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
20.03.2025
Data Platform Developer
Søknadsfrist:
Løpende
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Automasjon commission Engineers / Teknikere
Søknadsfrist:
Løpende
Nybilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne Data Engineers
Søknadsfrist:
Løpende
Tekniker på Livredningsutstyr
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne utviklere
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Lead Mainframe Specialist – zHardware Systems (HMC/HCD)
Søknadsfrist:
Løpende
Bruktbilselger
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Systems Consultant – Virtualization
Søknadsfrist:
Løpende

Kommentarer (2)

Logg inn for å delta i diskusjonen.
Tråd
Allt í lagi
11 år siden

Sony innser nok nå at de ikke trenger den enorme staben first-party utviklere som de hadde på PS3. Grunnen var nok å friste forbrukere med eksklusive spill siden de visste at 360 alltid ville være best på multiplattform(noe den fortsatt er idag). Nå ser sjefene at PS4 går veien, de har "draget" på third-parties på grunn av mye bedre salg enn konkurrentene og PS4 er komplett overlegen på multiplattform-spill.

 

Så dette kan virke som et svakhetstrekk, men egentlig er det et sunnhetstrekk av dimensjoner. Third-parties har alltid dominert på Playstation.

magne.moe
11 år siden

trolig riktig men hvorfor ikke bare selge dem eller la dem gå fritt og hanke inn intekter på pc og One salget i tillegg?

Siste fra forsiden