(Gamescom, Køln): Forrige uke viste vi frem de lettkledde, levende reklameplakatene som trasket rundt på messegulvet under årets Gamescom-messe. Denne gangen har turen kommet til de andre severdighetene de 284 000 kvadratmetrene hadde å by på.
Som vanlig er alle bildene klikkbare for større versjoner.
Vi starter like så godt med en oppfordring. THQs Homefront var tilstede med oppmerksomhetsfangende oppslag.
Tidlig krøkes som god Sith skal bli.
Star Wars-universet var godt representert på årets messe, med både The Old Republic og Force Unleased 2.
Beep! Brreep!
Fra et univers til et annet – denne Uruk-haien luktet heldigvis ikke så ille som han så ut til å gjøre.
Er det noen som overkompenserer for noe, tro?
Lettkledde damer og überpansrede mannfolk – alt er ved normalen.
Jeg vet ikke med dere, men Fallout: New Vegas er ikke stedet jeg ønsker å dra for å gamble. Æsj!
Ubi viste stolt frem Assassin's Creed: Brotherhood, men Eizo hadde tydeligvis lagt sniker-egenskapene sine på hylla den dagen.
Allikevel skal de ha cred for messas overlegent tøffeste kostyme.
Gamle kjenninger hadde tatt seg fri fra prinsesseredding for å koseprate litt med massene.
Sony fokuserte naturlig nok på Move – her i spisbar versjon. Don't eat the yellow snow?
Bidrag i casemod-konkurransen.
Casemod som gjorde inntrykk.
Vrrrrooom!
Alle foto: Kjersti Stuestøl