Avsløres Wii U-datoen på torsdag?

Nintendo viser fram sitt nye vidunder.

Seinare i år er det endeleg klart for lanseringa av Nintendo sin nye konsoll Wii U. Det store spørsmålet før den tid er hovudsakleg to ting: Pris og lanseringsdato. Nintendo har i ei pressemelding i dag fortalt at dei på torsdag kl. 16.00 vil ha ei førehandsvisning av Wii U. Heile presentasjonen som blir leia av Nintendo Europa sin president Satoru Shibata kan du sjå direkte frå Nintendo Direct sin nettstad.

Ved sidan av å gå i detalj på forskjellige funksjonar Wii U byr på, er det stor sjanse for at vi endeleg får vite kva maskina vil koste, samt nøyaktig når den dukkar opp i butikkhyllene.

Vi har allereie tatt ein grundig kikk på den nye maskina, og fleire av dei komande spela. Som med Wii håpar Nintendo å endre måten du spelar på om du går til innkjøp av Wii U. Wii U vil kunne bruke ein standard Wii-kontrollar, men det er den nye kontrollaren til Wii U som vekkjer mest interesse.

Skjermbilete frå ZombiU.

Den går bort frå fjernkontrollkonseptet til Wii, og går meir tilbake til tradisjonelle handkontrollar. Vi finn derimot ein drastisk forskjell. Midt på Wii U-kontrollaren finn vi ein 6.2 tommar stor trykkfølsam skjerm.

Kva denne kan brukast til er strengt tatt opp til utviklarane, men vi har sett fleire gode døme. I ZombiU må du til dømes bruke den kvar gong du skal sjå i ryggsekken eller skifte våpen. I eit skrekkspel der målet er å gjere deg litt redd, kan slikt få mykje å seie sidan du må sjå bort frå TV-skjermen.

I andre spel som Rayman: Legends og New Super Mario Bros. U blir den brukt til stor effekt når fleire spelar saman. Alt frå ein til fire spelarar kan i begge spela springe rundt og knerte fiendar og hoppe på plattformer, medan ein ekstra spelar kan sitje med sin eigen skjerm og påverke områda rundt dei andre spelarane.

Det gjenstår å sjå om Wii U kan invitere like mange nye spelarar til å prøve noko nytt som kva Wii i si tid presterte. Nintendo har i alle fall eit mykje større fokus på kjernespelarar denne gongen, med blant anna spel som Batman: Arkham City: Armored Edition og Assassin's Creed III på veg.

Les også: Dette avslørte Nintendo onsdag kveld Les også: Gratis nettspilling på Wii U

Ledige stillinger

Kommentarer (6)

Logg inn for å delta i diskusjonen.
Tråd
PcAj
12 år siden

Spørsmålet er bare om dene ene skjermen på kontrolleren er nok innovativ til å veie opp for at wii-u en er ca. like kraftig som xbox 360 og ps3.

 

Hva skjer med wii u når de nye konsollene kommer, og nå når steam og presser på i samme marked med bigscreen, samtidig som de har gått bort ifra konseptet med bevegelskontroller, som fikk mange familier til å kjøpe wii-en.

 

Er det kun da marked for nintendo fans og vanlige gamere som liker konseptet? Da kan nintentdo gå en skummel fremtid i møte.

 

For all del, jeg liker konseptet, men jeg tviler på rammen rundt.

MistaPi
12 år siden

Spørsmålet er bare om dene ene skjermen på kontrolleren er nok innovativ til å veie opp for at wii-u en er ca. like kraftig som xbox 360 og ps3.

Sett utifra tech demoene ser Wii U til å være et stykke over PS360. Nintendo har røpet veldig lite, men her er ihvertfall en spekulasjon om GPU'en:

http://www.beyond3d.com/content/articles/118/1

 

Fra konklusjonen:

Everything we know and hear about Wii U points to that the console is not as powerful as a hypothetical new console may be in 2012 from either Sony or Microsoft So does it mean we’re facing Wii Redux type of scenario? Not at all. Unlike its predecessor, Wii U is an entirely new design and uses, albeit very reasonably, a modern architecture for its GPU. Also, whereas Wii released a year after Xbox 360 and at the same time as the PS3, the Wii U has the stage for itself this time around. Sure, if Sony or Microsoft decide to jump the gun and release their next-generation consoles in late 2012 or early 2013, the graphical power gap between Nintendo and competition will widen once again. But unlike last time around, Nintendo’s console wouldn’t have an entirely ancient and totally different rendering pipeline to offer developers. The GPU U might end up being leagues away from what’s inside PS4 and Xbox 1080 in terms of sheer computational power, same thing with the CPU and the RAM amount, but the Wii U would still be feature-for-feature compliant with the other two (conditioned that no graphics engineering breakthrough happen in the next months).
Allt í lagi
12 år siden

Siste detaljene om Wii U kommer fra VGLeaks, og dette er nok så nærme vi kommer spesifikasjonene før lansering, siden Nintendo neppe vil si noe uansett.

 

http://www.vgleaks.com/world-exclusive-wii-u-final-specs/

 

CPU: “Espresso” CPU on the Wii U has three enhanced Broadway cores

GPU: “GPU7” AMD Radeon™-based High Definition GPU. Unique API = GX2, which supports Shader Model 4.0 (DirectX 10.1 and OpenGL 3.3 equivalent functionality)

Memory: Mem1 = 32MB Mem2 = 1GB (that applications can use)

Storage: Internal 8 GB with support for SD Cards (SD Cards up to 2GB/ SDHC Cards up to 32GB) and External USB Connected Hard Drives

Networking: 802.11 b/g/n Wifi

Video Output: Supports 1080p, 1080i, 720p, 480p and 480i

Video Cables Supported:

Compatible cables include HDMI, Wii D-Terminal, Wii Component Video, Wii RGB, Wii S-Video Stereo AV and Wii AV.

USB: Four USB 2.0 Ports

 

Disse kan selvfølgelig være feil, men vil Nintendo lansere til $249 er det nok svært sannsynlige specs.

 

Broadway er forøvrig prosessoren i Wii.

PcAj
12 år siden
Spørsmålet er bare om dene ene skjermen på kontrolleren er nok innovativ til å veie opp for at wii-u en er ca. like kraftig som xbox 360 og ps3.
Sett utifra tech demoene ser Wii U til å være et stykke over PS360. Nintendo har røpet veldig lite, men her er ihvertfall en spekulasjon om GPU'en:http://www.beyond3d.com/content/articles/118/1Fra konklusjonen:
Everything we know and hear about Wii U points to that the console is not as powerful as a hypothetical new console may be in 2012 from either Sony or Microsoft So does it mean we’re facing Wii Redux type of scenario? Not at all. Unlike its predecessor, Wii U is an entirely new design and uses, albeit very reasonably, a modern architecture for its GPU. Also, whereas Wii released a year after Xbox 360 and at the same time as the PS3, the Wii U has the stage for itself this time around. Sure, if Sony or Microsoft decide to jump the gun and release their next-generation consoles in late 2012 or early 2013, the graphical power gap between Nintendo and competition will widen once again. But unlike last time around, Nintendo’s console wouldn’t have an entirely ancient and totally different rendering pipeline to offer developers. The GPU U might end up being leagues away from what’s inside PS4 and Xbox 1080 in terms of sheer computational power, same thing with the CPU and the RAM amount, but the Wii U would still be feature-for-feature compliant with the other two (conditioned that no graphics engineering breakthrough happen in the next months).

 

Ok, sorry for at jeg tok feil, har bar hørt rykter rundt omkring. Dette kommer til å bli spennende :). Tror de kan koke opp en god del gode gameplay orienterte spill på wii-en, med grei grafikk og.

tankbug
12 år siden

Gleder meg! Glad for at de fortsetter med å prøve nye ting i stedet for å lage sony/ms-kloner. Tror dog ikke denne konsollen kommer til å bli en hit på linje med Wii.

Siste fra forsiden