Din spillestil avgjør lengden på Dishonored

Er du grundig må du sette av et døgn for å bli ferdig.

Spillengde er et mye omdiskutert tema på diverse nettforum. Noen foretrekker kompakte, mindre opplevelser, mens andre ser helst at et spill krever sykemelding og full dedikasjon for å kunne komme seg til rulleteksten.

Dersom du har fundert på hvor langt det kommende dystopiske snikespillet Dishonored kommer til å bli, kan to av regissørene i Arkane Studios, Harvey Smith og Raphaël Colantonio, nå gi et lite innblikk i hvor hvor mye tid du må sette av.

– Spillerstil betyr mye. Hurtige spillere vil antageligvis komme seg gjennom spillet på mellom 12 og 14 timer, mens tålmodige avlyttere og utforskere vil klokke inn på om lag dobbelt så mange timer, forteller de to regissørene i et blogginnlegg.

Med andre ord kan vi forvente en vanlig lengde på kampanjedelen til det kommende spillet.

Dishonored ser ut til å bli et godt spill med en særegen stil. Vis mer

Deus Ex-designer på laget

Dishonored utvikles av Arkane Studios som tidligere har brynt seg på Dark Messiah of Might and Magic og Arx Fatalis. En av regissørene, Harvey Smith, har tidligere jobbet med Warren Spector på det første Deus Ex-spillet, og innflytelsene er lette å spore. Valgmuligheter trekkes stadig frem som et viktig aspekt, noe som sikkert gleder fansen av det tolv år gamle snikespillet.

Vi var i Los Angeles under årets E3-messe, og fikk blant annet tatt en rask titt på Dishonored. Marius likte det lille han fikk prøve, og er uhyre spent på det ferdige resultatet.

– Etter å ha prøvd spillet en liten stund hadde jeg mest lyst til å røske med meg hele maskinen som var stilt opp og ta den med tilbake til hotellet, skrev en imponert Kjørmo.

Dishonored blir å se på Xbox 360, PlayStation 3 og PC når det kommer i butikkene 12. oktober i år.

Les også: Sniktitt: Dishonored Les også: De beste spillene på E3 2012

Ledige stillinger
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
20.03.2025
Selger (30-70%)
Søknadsfrist:
Løpende
Salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Bilmekaniker
Søknadsfrist:
Løpende
Prosjektleder
Søknadsfrist:
Løpende
Head of Workshop
Søknadsfrist:
Løpende
Nybilselger
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
Løpende
Produktingeniør
Søknadsfrist:
Løpende
Lead Mainframe Specialist – zHardware Systems (HMC/HCD)
Søknadsfrist:
Løpende
Bilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Systems Consultant – Virtualization
Søknadsfrist:
Løpende
Tekniker på Livredningsutstyr
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne Data Engineers
Søknadsfrist:
Løpende
Bruktbilselger
Søknadsfrist:
Løpende
Data Platform Developer
Søknadsfrist:
Løpende
Erfarne utviklere
Søknadsfrist:
Løpende
Selger (22%)
Søknadsfrist:
Løpende
Servicerådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
DevOps Engineer
Søknadsfrist:
Løpende
Restaurantmedarbeidere
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Automasjon commission Engineers / Teknikere
Søknadsfrist:
Løpende
Produksjonsmedarbeider / Tekniker
Søknadsfrist:
Løpende
Forsikringsrådgiver
Søknadsfrist:
Løpende
Funksjonsassistent
Søknadsfrist:
Løpende
BPA assistent
Søknadsfrist:
20.03.2025
Selger (30-70%)
Søknadsfrist:
Løpende
Salgskonsulent
Søknadsfrist:
Løpende
Bilmekaniker
Søknadsfrist:
Løpende
Prosjektleder
Søknadsfrist:
Løpende
Head of Workshop
Søknadsfrist:
Løpende
Nybilselger
Søknadsfrist:
Løpende

Kommentarer (8)

Logg inn for å delta i diskusjonen.
Tråd
Varizio.
13 år siden

Er det ikke slik med de fleste spill?

Diablo 3 ble rundet på rundt 6 timer om jeg ikke husker feil på Normal, men personlig brukte jeg vel 8 timer da jeg følgte muligens mer på storyen osv..

Helstrøm
13 år siden

"kloke inn på om lag dobbelt så mage" Dagens sitat.

Arodem
13 år siden

"kloke inn på om lag dobbelt så mage" Dagens sitat.

 

Takk! Slik skal det jo ikke være. ;) Rettet nå.

KAS
13 år siden

Er det ikke slik med de fleste spill?Diablo 3 ble rundet på rundt 6 timer om jeg ikke husker feil på Normal, men personlig brukte jeg vel 8 timer da jeg følgte muligens mer på storyen osv..

 

Du kan ikke sammenligne på tvers av sjangre på denne måten.

Licht
13 år siden

Tja. I dei fleste spel er det mogleg for ulike spelarar å bruke vidt forskjellig mengde tid på å vere "ferdige" med det, ikkje minst fordi definisjonen på ferdig ofte varierer. Til dømes er vel det å runde Diablo 3 på normal omtrent som å klare tutorialen i andre spel...

 

I immersive sim-spel som dette kan eg fort bruke tallause timar på å berre dille rundt.

Siste fra forsiden